Így írj könnyen jó blogposztokat és kerülj előre a Google-ben 2021-ben is
ÍRD MAGAD ELŐRE!
A SEOtudatos szövegírás-workshop nagykönyve e-book formátumban
Tartalmi SEO-képzés tananyag
A SEOtudatos szövegírás-workshop nagykönyve e-book formátumban
Tartalmi SEO-képzés tananyag
Öt év SEO-szövegírás és többmillió leütött karakter tapasztalata-, valamint számos Google-elsőhelyezett és elsőoldali találatilistás szöveges- és képi tartalom elkészítése alapján alakítottam ki azt a szisztémát és gyűjtöttem össze rengeteg gyakorlati példát, amelyeket most megosztok veled első könyvemben – amely a SEO-szövegírás-workshopom kibővített tananyaga.
2020 után a személyes workshopok és tanácsadások helyett könyvbe foglaltam tudásom egy jelentős részét, hogy te is megtanulhasd, hogyan lehet SEOtudatos blogposztokat írni. Olyan anyagokat, amelyeket szeretnek a keresőrobotok és- az olvasók, illetve a webshoptulajdonosok is örömmel készítenek el.
Mindenképp kérd, ha igaz rád az alábbiak közül legalább egy:
Ezen témákat fejtem ki részleteiben a könyvben, és spékelem meg sok-sok, a napi gyakorlatban is használható és kézzelfogható példával. És persze érthetően, olvasmányosan.
MI TÖBB!
A könyvben találsz egy tennivalólistát (checklist), hogy az egyes SEO-s lépések meglétét könnyen ellenőrizhesd az írásaidban.
BÓNUSZ
A könyvvel ajándékba adok egy mintablogposztot is, amelyben elemeire bontottam az írást, és minden SEO-szempontjából fontos részhez odaírtam, hogy mit miért írtam úgy, ahogy, melyik SEO-s lépést alkalmaztam, és miért.
Így-nem csak általános példákat kapsz, de konkrétan, az életben alkalmazva is láthatsz egy SEO-szövegírással készült posztot.
GYAKORLÁS
Feladatokat is kapsz, amelyeken gyakorolhatod a címadást, a témaválasztást, és a könyvben írt tudásanyaggal a már kész saját posztjaidat és termékleírásaidat is fejlesztheted, javíthatod.
Kommunikációs szakemberként tudom, hogy mitől lesz egy szöveg igazán jó.
Nem engedem el a kezed a könyv elolvasása után sem: csatlakozz a SEOtudatos szövegírás Facebook csoporthoz.
Az Írd magad előre! című könyvet Szuhi Attila SEO-szakértő lektorálta.
A könyvből elsajátított tudást egyből gyakorlatba is ültetheted.
Mindenképp igen, ha:
Azért, mert te vagy a vállalkozásod ügyvezetője, értékesítője, marketingese, adminisztrátora, termékfejlesztője – és a szövegírója is.
Amikor tartalmat készítesz, posztot írsz, ezt az időt a szabadidődből és a családoddal együtt tölthető idődből veszed el. Ez esetben, miért ne tennéd ezt úgy, hogy két legyet üss egy csapásra? Miért ne tanulnád meg, hogyan nyerj időt és spórolj pénzt a szövegírókon? Vagy a fizetett hirdetéseken?
Azért, mert a posztjaid a Google, vagy más keresőmotorok által támasztott elvárásoknak való megfeleltetése komoly hozzáadott értéket képvisel a megbízóid számára.
Így akár a ,,csak szövegírás” szokásos piaci árának minimum kétszeresét is elkérheted a munkádért.
Hadd mutatkozzak be! A nevem Tóth Adorján, foglalkozásom: SEO-szövegíró. Egy létező, valós figura vagyok, bármikor elérsz a Facebook-profilomon ITT.
Hetedik éve vállalkozok. Kisvállalkozó vagyok – mint te –, kisvállalkozói kihívásokkal – mint te. Szövegíróból pedig úgy lettem SEO-szövegíró, hogy muszáj voltam megtanulni és a saját honlapjaimon is alkalmazni és tesztelni a weboldalaim keresőoptimalizálása kapcsán felszedett tudást.
Ezen évek alatt – és azóta is – egy nagy kazal tapasztalatot szedtem össze a #SEOtudatos szöveges tartalom készítésről. Olyan ismereteket sajátítottam el, amelynek köszönhetően webshopomnak évek múltán is megdöbbentő eredményei vannak. Olyan szakmai gyakorlatra tettem szert, amely egy azóta is működő, valid, és persze, ahol kell, naprakészen tartott rendszer alapjait képezi.
Hosszú ideje keresek azzal is pénzt, hogy a fentieket tanítom, és másoknak is készítek anyagokat. Nagyon sok területről írtam már. És számos posztom lett Index-címlapon vagy I2-n kiemelt. És volt, hogy valamely posztom alapján kérték fel ügyfelemet szakértőnek egy TV- interjúra.
Értek ahhoz, amiről beszélek, és jártam már az utadat. Ahogy azt a feleségemmel egy közös előadásunkon mondtam:
„Mi ketten Bogival: mi voltunk minden. Az ügyvezető és a takarító. Az operatív igazgató és az asszisztens. A beszerző. A PR-es és a marketinges. A termékfejlesztő. A saleses. Az ügyfélszolgálatos. És persze emellett apa és anya is.”
Így jó szívvel bátorítalak, hogy ha keresőoptimalizálás szempontjából értékes blogposztokat szeretnél, és nem szeretnéd tovább tömni a szövegírók zsebét – ideértve a sajátomat is, vagy több pénzt szeretnél keresni szövegíróként tanulj meg #SEOtudatos tartalmakat írni!
Annak csak külön örülök, ha tőlem tanulod meg!
Szerintem életem legjobb könyve – bár úgy könnyű ezt állítani, hogy egyben az első is 🙂
De vajon mit mondanak azok, akik már olvasták?
Jó kérdés, számoljunk egy kicsit!
Egy tapasztaltabb szövegíró nagyjából 3 forintos karakter-áron ír. Ez még nem SEO-szövegírás, csak szövegírás – és emberünk még nem is profi, de túl van nagyjából ötven kifizetett poszton, jó néhány ügyfélen.
Egy átlagos poszt 1,5 oldal, ami 4500 karakter. Így egy poszt ára 13.500 forint. Már ott vagyunk a könyv áránál.
Most képzeld el, hogy te vagy a fenti szövegíró! Ha a szövegírási tapasztalataid szintjét állandónak vesszük, de ezen túl vállalni tudod a tartalmak optimalizálását is, nyugodtan elkérhetsz legalább 4 forintot karakterenként! Tehát a fenti példát folytatva a cikkedért immár 18.000 forintot kérhetsz.
Ezzel rögtön az első cikk után meg is térült, hogy magadba fektettél.
Ezen túl pedig minden további, drágábban eladott posztod a megszerzett tudásod által nettó profit termel neked!
Megrendeled?
Kattints, hogy perceken belül tiéd lehessen az Írd magad előre! – A SEOtudatos szövegírás-workshop nagykönyve e-book 20.000 Ft helyett most csak 14.990 Ft-ért!
SEO-szövegíró
Weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy jobb felhasználói élményt nyújthassunk és a böngészés is biztonságos legyen.
Bővebben ezekről, valamint adatkezelési irányelveinkről az Adatkezelési tájékoztatóban olvashatsz.
A szigorúan szükséges cookie-kat kötelezően engedélyezned kell, hogy elmenthessük a beállításokat a cookie-beállításokhoz.
Amennyiben ez a süti nem kerül engedélyezésre, akkor nem tudjuk elmenteni a kiválasztott beállításokat, ami azt eredményezi, hogy minden egyes látogatás alkalmával ismételten el kell végezni a sütik engedélyezésének műveletét.