A #SEOtudatos szövegírás bemutatja
SEO szövegírás checklist
Hiába jó a terméked, ha nem találnak meg a vásárlóid. Ezért akar mindenki előrébb kerülni a Google-ben. A SEO szövegírás checklist azt mutatja meg, mire kell figyelned, hogy olyan tartalmat írhass, ami ehhez hozzásegít:
-
Egyedi, névre szóló .pdf
-
Kipipálható teendő lista a blogposztjaid jó teljesítéséhez
-
Megkönnyíti az utánajárást, a célzott SEO-s definíció keresést
-
Szöveg-, kép – és videó optimalizáláshoz
-
Lektorált szakmai anyag
-
“Rizsa mentesen”
-
Logikusan felépítve, témákba csoportosítva
-
Magyar nyelven
Ha magad írod a blogposztjaid: kihagyhatatlan! Hiszen a 30 000 Ft- os workshop anyagának legfontosabb részét csupán 5 000 Ft-ért megkaphatod!
Mire vársz még?
A #SEOtudatos szövegírás bemutatja
SEO szövegírás checklist
Hiába jó a terméked, ha nem találnak meg a vásárlóid. Ezért akar mindenki előrébb kerülni a Google-ben. A SEO szövegírás checklist azt mutatja meg, mire kell figyelned, hogy olyan tartalmat írhass, ami ehhez hozzásegít:
-
Egyedi, névre szóló .pdf
-
Kipipálható teendő lista a blogposztjaid jó teljesítéséhez
-
Megkönnyíti az utánajárást, a célzott SEO-s definíció keresést
-
Szöveg-, kép – és videó optimalizáláshoz
-
Lektorált szakmai anyag
-
“Rizsa mentesen”
-
Logikusan felépítve, témákba csoportosítva
-
Magyar nyelven
Ha magad írod a blogposztjaid: kihagyhatatlan! Hiszen a 30 000 Ft- os workshop anyagának legfontosabb részét csupán 5 000 Ft-ért megkaphatod!
Mire vársz még?
Mi a SEO szövegírás
checklist?
A #SEOtudatos szövegírás a keresőoptimalizálás tartalmi részével foglalkozik. Azzal, hogyan írjunk szövegeket, blogposztokat, és hogyan optimalizáljuk képi és videós anyagainkat úgy, hogy azt ne csak az olvasók, de a keresőrobotok is értékeljék. Úgy, hogy egyúttal előrébb is kerülsz a keresőben, a Google-ben.
Ennek a tudásnak a legfontosabb eleme a #SEOtudatos szövegírás checklist:
-
Szakmailag validált, gyakorlati anyag:
-
Olvashatósági szempontok
-
Kulcsszó
-
Linkek
-
Képek optimalizálása
-
Videók, social media
-
Duplikáció elkerülése, CTA
-
További tanácsok
-
-
Checklist formátum: nincs kifejtés, definíció és magyarázat (haladó anyag!)
-
Saját nevedre készített .pdf
-
Magyar nyelven
-
Azonnal használhatod, akár a régebbi posztjaidhoz is
-
És most csupán gombokért a tiéd lehet!
Ne vesztegesd tovább az időt! Rendeld meg a SEO szövegírás technikai teendőinek ellenőrzőlistáját!
A 30 000 Ft- os workshop legfontosabb kivonata csupán 5 000 Ft-ért
Nekem szól a #SEOtudatos
szövegírás csekklista?
Mindenképpen IGEN, ha:
-
magad írod a posztjaid, termékleírásaid (kisvállalkozóként)
-
te is írsz másoknak (szövegíróként)
-
szívesen utánajársz magad, hogy mit takarnak az egyes pontok
-
szeretnél úgy írni, hogy az írásaiddal előrébb rangsorolhass a Google-ben
-
szeretnéd tudni, hogy mire kell figyelned, hogy optimalizáld képeid és videóid
-
nem akarod a véletlenre vagy a konkurensek hozzá nem értésére bízni a helyezésed
-
tudatosan csinálnád a tartalommarketinget
Ha kisvállalkozó vagy, azért, mert te vagy a vállalkozásod ügyvezetője, értékesítője, marketingese, adminisztrátora, termékfejlesztője – és a szövegírója is. Amikor tartalmat készítesz, posztot írsz, ezt az időt a szabadidődből és a családoddal együtt tölthető idődből veszed el. Ez esetben, miért ne tennéd ezt úgy, hogy két legyet üss egy csapásra? Hiszen rövid távon időt nyersz azzal, hogy a SEO checklist segítségével nagyon hatékonyan tudsz utánanézni az egyes tennivalók gyakorlati megvalósításának. Valamint, pénzt is spórolsz: a szövegírókon, vagy épp a fizetett hirdetéseken.
Ha szövegíró vagy, azért, mert a posztjaid Google-, vagy más keresőmotorok által támasztott elvárásoknak való megfeleltetése komoly hozzáadott értéket képvisel a megbízóid számára. Így, ha utánajársz és megtanulod, hogy mit takarnak az egyes tennivalók: akár a “csak szövegírás” szokásos piaci árának minimum kétszeresét is elkérheted a munkádért.
Van még kérdés?
Mi a #SEOtudatos szövegírás és
hogyan használhatom a SEO szövegírás checklist-et?
(+ Személyes motivációm)
A videóból egy fontos részt, néhány használati tanácsot hadd emeljek ki:
1. Amint megkaptad a checklist-et: olvasd át és gyűjtsd össze a kérdéseid.
Nem kezdő anyagról van szó! Így, ha lesz, amit nem értesz belőle, vagy csak hallomás szintjén rémlik: ne lepődj meg! Hiszen 5 év SEO szövegírás tapasztalatának koncentrált, a keresőoptimalizálás szakma egyik elit tagja által lektorált know how-járól van szó.
A jó hír, hogy mind a #SEOtudatos szövegírás Facebook csoportban, mind a Google-ben könnyen fogsz tudni választ találni a kérdéseidre.
2. Az ellenőrző listát 8 nagy témakörre csoportosítottam. Ezeket bontottam tovább olyan lépésekre, melyek jó, ha benne vannak a szövegedben. Hogy miért? Mert direkt vagy közvetve pozitívan hatnak a weboldalad megítélésére.
Ha úgy könnyebb számodra, minden egyes blogposztodhoz újra kinyomtathatod. Így mindig tiszta lappal kezdesz.
3. Nem kell mindig mindent kipipálnod a teendők közül. Csak, ami természetes, és amit logikusan ki lehet.
Saját tapasztalat: kell egy kis idő, amíg gondolkodásmódod átáll. Ám, minél többször és minél többet írsz #SEOtudatos-an, annál hamarabb fogsz elérni egyre stabilabb eredményeket.
TIPP: kezd a gyakorlást a már meglévő posztjaidon, szövegeiden! Jegyezd fel a látogatottsági és helyezési adatokat! Ezt követően, az átalakítás után néhány hónappal ismét nézd meg, hogy hogyan teljesít a posztod – kíváncsi vagyok az eredményeidre!
Mind emberi-, mind szakmai becsületem felteszem arra a lapra, amikor azt mondom:
ezt az anyagot, ennyiért megkapni: tényleg gombok.
Hiszen ez a tudás, ilyen mélyen, tömören, összeszedetten, lényegre törően és leginkább magyarul, csak a SEO szakemberek eszközeinek tárházában található meg.
De legyen ennyi elég a marketinges bullshitből! Már biztosan érted: ha valamilyen üzleti cél megvalósítása érdekében írsz tartalmat, nem-SEOtudatosan írni olyan luxus, amit nem engedhetsz meg magadnak. Ennyi.
Tudod mit? Ne csak én mondjam el, hogy milyen anyagra számíthatsz! Nézd meg, mit írtak mások a workshopom után!
Mindenképpen javaslom minden olyan vállalkozónak, vállalkozásnak, akiknek fontos, hogy a termékeik vagy szolgáltatásuk a legtöbb emberhez eljusson! Nálunk a szakmaiság hirdetése a fontos, így az, hogy hitelesen, a megfelelő formában tudjam a tudásunkat kommunikálni, hogy az a megfelelő emberekhez jusson el, szerintem elengedhetetlen. Ehhez ez a workshop nélkülözhetetlen.
Érthető, szakmai információk, jó hangulatban!
Online marketingesként is tudott újat mutatni Adorján, amit már aznap be tudtunk építeni folyamataink közé. Kezdőknek és haladóknak egyaránt ajánlom!
Hosszú hónapok óta szemeztem különböző SEO-val kapcsolatos képzésekkel, mikor egy csodás véletlen kapcsán összesodort a virtuális világ Adorjánnal. Akkor kezdte végleges formába önteni a #SEOtudatos szövegírás ws-ja tematikáját és jelezte, hogy a próba workshopra szeretettel vár. Ha nem így invitàl, meg nem mondom, hogy ez a debütàlás, és nem a sokadik “műhelymunka“. Professzionalizmus, hitelesség, felkészültség és szakmai alázat – ezekkel a szavakkal tudnám leginkább jellemezni Adorjánt. A ws szuper volt, laikusok számára is többé-kevésbé emészthető a téma. Szuper syllabus, remek hangulat és interaktív felépítés. Törekszem a kapcsolódó képzéseken is részt venni a jövőben és mindenkinek TUDATOSAN és jó szívvel ajánlom szakmai berkeken belül .
Tetszett a felkészültséged, hogy naprakész infokat is adtál és nem féltél utána menni a dolgoknak még a workshop előtti utolsó napokban sem, hogy a legkorszerűbb tudást hozd el nekünk. Nekem különösen tetszett a humorod, és borzasztóan jól esett, hogy amikor konkrét példákat hoztál, akkor magunkra ismertünk – látszott, hogy készültél belőlünk, tudtad ki miért van ott, milyen üzletágat képvisel. Nagyon igényes kivitelezésű a munkafüzet is! Szívesen ajánlom a munkásságod másoknak is! 🙂
Egyértelmű, hogy a hosszútávú vevőszerzés egyik legfontosabb eszköze az organikus találatok mennyiségének növelése.? A “SEOtudatos szövegírás” checklist ebben segít. Rendkívül hasznos anyag valamennyi szektor számára, akik jelen vannak az on-line térben.? Ha nincs még profi szövegíród, akkor azért, ha van, akkor pedig azért, hogy szövegírói szakmai szempontból követni és ellenőrizni tudd a munkáját.
Nekem hasznos volt a check lista, de mindenképpen kellett hozzá a Minta blogposzt is. Anélkül nem igazán tudtam volna értelmezni, mint teljesen SEO kezdő.Illetve sokat segített a rövid beszélgetésünk, köszönöm még egyszer, Adorján, hogy ilyen segítőkész voltál!
További kérdésed van?
Keress bátran a Facebook csoportban. Ha pedig:
– már ma szeretnél SEOtudatos blogposztokat, termékleírásokat írni,
– és így elkezdeni előrébb kerülni a Google-ben,
– akár a termékoldalaiddal, termékleírásaiddal,
– és, ha már ma szeretnéd a posztjaidban elhelyezett képeket kereső-optimalizálni: ne húzd az időt!
Honnan tudod, hogy a konkurensed épp nem most rendeli-e meg a SEO feladatlistát?
#SEOtudatos szövegírás checklist - .pdf dokumentum
- Egyedi, saját névre szóló .pdf
- Kipipálható teendő lista a blogposztjaid jó teljesítéséhez
- Azonnal használható tudás és látható eredmény
- Szöveg-, kép – és videó optimalizálás
- Tematikusan csoportosított, lektorált szakmai anyag
- Magyar nyelven
Garancia.
Garantálom, hogy a checklist anyaga naprakész, lektorált és gyakorlatias.
A posztot te írod, a kereső optimalizáláshoz én adom a muníciót.
A saját időd értékének és a szövegírók munkadíjának töredékéért megkapod.
Tóth Adorján vagyok.
Kommunikációs szakember.
Üzletfejlesztő.
Apa blogger.
Szövegíró.
Továbbá cégtulajdonos, ügyvezető, értékesítő.
(De a legjobban apa szeretek lenni.)
A feleségemmel saját webshopot és saját baba-mama márkát építettünk közel két éven át, Baby Chameleon néven. Ez alatt és azóta egy nagy kazal tudást és tapasztalatot szedtem össze a #SEOtudatos szöveges tartalom készítésről. Olyanokat, amelyeknek köszönhetően még ma is, közel egy évvel a működés felfüggesztését követően is megdöbbentő eredményei vannak.
Őszinte leszek: ezen tapasztalatok megszerzésében nem csak a kíváncsiság és az olthatatlan tudásvágy hajtott. Hajtott a kényszer is. Ugyanis, bár jó egzisztenciális alapokat építettem egy kis multi ügyvezetőjeként, voltak olyan vállalkozásaim és befektetéseim, melyek nem sikerültek olyan jól.
Így, nekem is jobban volt időm, mint pénzem.
Ezért, mit volt mit tenni:
megtanultam weboldalt készíteni (WordPressben),
megtanultam használni a HTML attribútumok egy részét,
meg kellett tanulnom és meg kellett értenem a SEO fundamentumait (és egy kicsit többet),
gyarapítanom, frissítenem kellett az online marketinges ismereteim,
- és persze 100 000 számra írtam a karaktereket és 100 számra a tartalmakat.
A teljesség igénye nélkül írtam már többek között:
a baba-mama területtől kezdve a
tőzsdén át a
- nemzetközi piacra lépésen keresztül az
informatikai vonalig, de
van olimpikon ügyfelem is, akinek az IG felületére írok posztokat, és
írtam már kertrendezésről,
- innovatív technológiákról,
szemműtétekről,
és termékleírásokat is.
És volt már pornós, webkamerás cég ügyfelem is, hogy ilyen kulisszatitkot is eláruljak.